Saturday, December 19, 2009

Hala Bira (Bisaya Sex Stories)

Dear Kuya Ondoy,

Una sa tanan mangayo ako’g katahoran ug hinaut nga kamong tanan sa Birada Mindanao News daily anaa sa maayong panglawas hilabi na kanimo Kuya Ondoy.

Ako si Lorna, 25 anyos ang edad, usa ka magtutudlo sa pribadong tunghaan dinhi sa Davao City.

Ang akong kaagi nahitabo niadtong nakaila nako si Anton, usa ka estudyante nako sa High School.

Ambongan si Anton. Matso og panglawas bisan bata pa kini og pangidaron.

Usahay Kuya Doy kung magklase ko akong ginasiplatan si Anton ug usahay dili gayud malikayan nga magkatagbo ang among panan-aw.

Siguro nabantayan usab ni Anton nga gasiplat ko sa iya tungod mongisi man kini kung magtagbo among mga mata.

Usa ka adlaw pagkahuman sa akong klase niduol sa akoa akong estudyante nga si Malou, “Ahh ma’am, birthday raba nako karon” ug medyo naulaw pa kini sa iyang pag-estorya sa akoa.

“Ah tuod ka Malou?, Happy Birthday ha, unya asa man ang handa? Komediya nako kang Malou”.

“Mao lagi na akong gi-anhi diri ma’am kay naa mi gamay nga salo-salo unyang gabii didto sa among balay.

“Sigi sulayan lang nako nga maka-adto unya kay duna pa akoy humanon nga lesson plan.”

Akong gipaspasan ang akong gihimo nga lesson plan ug pasado alas 6 na sa gabii dihang nahuman nako kini. Pag-abot nako sa balay nilang Malou wala ko mi-diretso pagsulod tungod gibati ako’g kaulaw kay daghan og bisita ug maulaw usab ako nga motawag kang Malou nga busy kaayo.

Gusto na lamang unta ko nga mouli apan nadungog nako ang tingog ni Malou nga mitawag sa akong pangalan ug iya kong gipasulod kay magsugod na daw og pangaon.

Nakurat ko dihang nakita nako si Anton ug ang iyang mga barkada ug uban pang mga babaye nga barkada usab ni Malou.

Dungan silang mi-tindog Kuya Doy og nangayo sila’g katahoran kanako samtang miyango na lamang usab ako ug mipahiyom kanila.

Nagsugod na og panguli ang ubang mga bisita ni Malou human sa panihapon samtang ang grupo nilang Anton nga mga lalaki nagtagay og Gin sa gawas sa balay nila ni Malou.

Samtang ako usab ug ang mga babaye nako nga mga estudyante nalingaw og estorya sa Sulod.

Wala madugay Kuya Doy nanghagad ang mga lalaki nga sa gawas nalang daw mi tanan aron usa na lamang mi ka grupo ug aron bibo usab.

Tinuod bibo kaayo ug nag sigi na lamang og pangatawa ang mga estudyante nako nga mga babaye kay kusog kaayo mangomedya ang mga lalaki.

Natingala nalang ko nga giapilan nako nila og tagay ug miingon pa sila nga usa lang daw ka shot.

Dili unta nako dawaton apan mihangyo usab si Malou nga ako kining dawaton ug dili balibaran kay birthday niya.

Wala koy nahimo og ako na lamang gidawat ang usa ka baso nga gin nga dunay sagol nga pomelo pero ang akong pagtuo nga usa lang ka shot nadugangan pa kini hangtod nga nakigdungan nako og tagay sa akong mga estudyante dihang nahubog nako nananghid nako sa akong mga estudyante nga muoli sabay tindog apan wala nako tuyoa natumba ko ug may nalang gani nadali ko og salo ni Anton.

“Mam kaya pa nimo?” pangutana ni Anton nga dulot kaayo og tinan-awan sa akoa. “Mas maayo pa siguro mam ihatod nalang taka sa imong balay” matud pa ni Anton ug wala na usab ako makabalibad kay dili na pud nako kaya nga ako ra usa ang mouli.

Gigunitan ko ni Anton sa braso ug iyang gipatong sa iyang abaga samtang ang kilid sa akong bus-ok nga dughan midikit gyud sa iyang braso Kuya Doy.

Ug tungod ato nga posisyon hinay-hinay nga nanginit akong lawas ug wala nako makasabot sa akong kaugalingon tungod pud siguro sa akong kahubog.

Pag-abot namo sa gawas sa balay nilang Malou Kuya Doy didto nipara og taxi si Anton. Sa sulod sa taxi wala ko kapugong sa akong kaugalingon akong gisandig akong ulo sa abaga ni Anton nga nagpaka-aron ingnon nga nakatulog.

Pila ka minuto ang milabay akong gituyo og padalin-as ang akong ulo padulong sa paa ni Anton..”Ooppss” Nakurat siya apan iya lang kong gipasagdan sa maong posisyon.

Duol na sa akong nawong ang tuod sa kahoy ni Anton. “mam…mam..” gipukaw ko ni Anton apan wala nako kini gipaminaw og nagpaka-aron ingnon gihapon ko nga tulog.

Sa wala nako damha kalit nga mihikap si Anton sa akong abaga gikan sa likod ug medyo nagilokan ko sa iyang gihimo nga daw iya kung gihelot.

Nakurat ko Kuya Doy kay ang kamot sa Hari abtik kaayong mikamang padulong sa duha ka puso sa saging nga nagtapad.

Tungod siguro sa akong kahubog imbes nga akong pugngan ang tinguha sa prinsepe ako nalang kini nga gipasagdan ug gipadayon usab sa uhaw nga mananap ang iyang gihimo ug wala niini panumbalinga ang drayber sa taxi sa among atubangan.

Taud-taud ako nang gibati nga ni-aksiyon na og babag ang barko sa pantalan. Pang hayskul gyud ang kadak-on sa pantalan.

Mas samot nga wala nako kasabot sa akong gibati ug igo nalang kong mipagawas sa lawom nakong ginhawa.

Gihalokan sa mananap ang dalunggan sa reyna nga nakapadugang sa kainit sa panahon sa sidlakang bahin sa Cagayan de Oro.

Hinay-hinay nakong gigunitan ang mikropono gikan sa gawas sa iyang tabon nga pantalon ug nakurat ko dihang gihonghongan ko ni Anton nga “Taronga mam ha”.

Nakuha nako dayon ang buot ipasabot sa hurado nga tarongon nako’g kanta pero nagduha-duha ko sa akong gihuna-huna nga basin og mapildi ko sa singing competition.

Mas misamot akong gana Kuya Doy kay ang lihokang kamot sa prinsepe iya naman hinuong gisulod sa sako ug didto iya napud nga gihinay-hinay og pisil ang duha ka saging nga wala pa kaayo mahinog.

Sa gihimo ni Anton halos maka-ungol ko sa katugnaw sa aircon sa taxi kung wala palang siguro ang drayber mogawas gyud siguro ang lawom nakong ginhawa ug dili gyud nako unta pugngan.

Gi-ablihan na nako ang ganghaan sa halas nga perti nang sukoa ug ako na kining gipagawas aron dili na kini mag-wild.

“Kaona nang budbud mam lami na pagkatimpla” hunghong ni Anton sa akong dalunggan. Bisan og naulaw ko pero gusto napud nako nga dili balibaran ang offer ni Anton aron ako pud nga ipakita sa iyaha nga aduna pud akoy gibati nga gugma ngadto kaniya.

Wala nako nagpadugay-dugay pa ako nalang gikaon ang budbod nga dunay palaman nga bukayo. Medyo dako ang pagkahimo sa lamiang budbod hinungdan nga dugay nako kini nahurot og kaon.

Tungod sa siguro sa kalami nga gibati sa iro, iyang usa ka kamot iyang gipakamang sa akong kilid og gipangita ang zipper sa akong palda.

Dihang na-abli na ang pultahan iya dayong gisulod ang iyang kamot diretso sa lapukon ug medyo basabasa nga sag sa halas.

Lami untang muongol pero dili ko makatingog Kuya Doy kay wala pa nako nahuman og kaon ang lamiang budbod nga gipalamanan og bukayo.

Gipisil-pisil sa kamot ni Anton ang hiwa sa singkamas hinungdan nga mitulo ang duga niini ug iyang gipasulod gamay ang iyang tudlo nga maoy nakapawala sa itom sa akong mata og halos puti nalang ang nahabilin

Ako lang usab gipadayon ang akong gihimo ngadto kaniya ug mas gitarong pa nako kini.

Wala madugay napansin nako Kuya Doy nga iya nang gitul-id ang iyang duha ka tiil ug nagpangurog na ang lawas niini.

Nasayod ko nga mogawas na gyud ang mantika sa galonan hinungdan nga padayon nako kining gitungab gumikan nahadlok ako nga mausik ang talagsaong duga ug mabasa pa hinuon ang lingkoranan sa taxi nga among gisakyan.

Bisan og dili pako anad sa maong sitwasyon ako na lamang gipasagdan nga mapuga tanan sa akong baba ang dugos sa putyokan ug ako na lamang kining iluwa sa bintana sa taxi.

Tuod wala madugay daghan kaayong dugos ang migawas sa tuod sa kahoy nga naglagiting sa kagahi ug halos mapuno ang akong baba hinungdan nga gilamoy nalang nako ang uban.

Tam-is ang akong nalamoy nga duga sa putyokan ug wala rako midigwa sa kaluod hinungdan nga gilamoy ko nalang ang tanan aron walay ebedensiya nga ikapresenta sa korte.

Bisan sa kanhi nakong boyfriend wala nako nabuhat ang gibuhat nako kang Anton, kadto palang nako nasulayan ang lasa sa pinugang duga sa ugat sa kahoy.

Tama-tama kaayo nga nahuman kog lamoy sa duga Kuya Doy kay mihunong naman ang taxi atubangan sa akong gipuy-an apan ang tudlo ni Anton naa pa gihapon nag-ungot sa basa-basa nga kanal.

“mam abot nata” ingon sa drayber nga lawom kaayog tinan-awan sa rear mirror.

Hinay-hinay nga gihulbot ni Anton ang susi nga naka-ungot sa kandado aron dili mahalata sa drayber sa taxi.

Pagkahuman nakog bayad sa drayber sa taxi dungan mi nga minaug ni Anton ug daw wala lamay nahitabo sa amoang duha. Mananghid na unta si Anton nga mopauli na apan bitin kaayo ko sa iyang gihimo.

Gusto pa nako nga tiwason ang among gihimo sulod sa taxi Kuya Doy kay bitin gyud kaayo ko hinungdan nga akong gigunitan ang kamot ni Anton ug ako dayon siyang giguyod pasulod sa akong apartment.

“Ako lang isa diri ayaw lang kabalaka” kini akong gi-ingon kang Anton sabay abli ko sa pultahan.

Akong gihangyo si Anton nga didto nalang siya matulog sa akong apartment ug wala na usab siya mitingog ug nagpasabot nga musogot siya sa akong gusto.

Siguro Kuya Doy nakuha napud niya ang akong gusto mahitabo niadtong higayona kay mingisi man lang siya ug mitan-aw sa akoa sabay ingon “Unya kaya pa diay nimo mam?”

Gibalsan lang pud nako siya og ngesi ug gitubag nako, “Ako kaya paba nako? O kung kaya paba nimo?

Pagsulod palang namo sa akong kwarto human masirad-an ang kwarto gigakos dayon ko ni Anton gikan sa likoran.

Giganahan ko sa iyang gihimo hilabi na dihang iya napud gisugdan pag pisil ang hilaw-hilaw nga kapayas sa punuan.

Matud pa ni Anton dugay napud siyang ga-pantasya sa akoa ug karon iya nako nga nasulo sulod sa usa ka kwarto.

Wala na nako gipaminaw ang mga gipamulong ni Anton Kuya Doy tungod naghinam-hinam nako sa sunod pa niyang himuon ngari kanako.

Gipa-atubang ko ni Anton ug gisugdan na dayon ko niya’g ligo sa iyang mga halok.

Wala koy nahimo gawas sa pag self-defense sa iyang gihimo ako nalang pud nga gipasabay ang akong lips sa lihok sa iyang lips lakip ang iyang lihokang dila.

Gisugdan na ni Anton pagtanggal ang pang ibabaw nga putos lakip ang putos niini sa ilawom nga pormag kwaknit (bat).

Dili kaayo dako ang akong duha ka pangandoy sa dughan apan tindog pa kini gumikan dili pa bun-og in short fresh pa kaayo.

Halos dili mamilok si Anton nga nagtan-aw sa duha ka bukid ug nakita nako nga gapanglad-ok na kini siguro gi-uhaw na ug gusto na niining pug-an ang pinkish nga liso sa kasoy.

Mura’g nanggigil si Anton gumikan kalit niyang gigunitan ang usa ka kaymito ug gipislit kung hinog naba kini samtang gisugdan na niini pagkaon ang usa ka hinog nga kaymito.

Wala nako makasabot sa akong gibati Kuya Doy ug didto nakapatuyang na gyud ko sa akong gusto kay ganina sa Taxi ako mang pugngan ang akong tingog samtang sa akong kwarto halos mosinggit nako sa akong ungol.

Taud-taud niyang kumbati Kuya Doy iya nang gitanggal ang akong slocks sabay pud hubo sa putos sa karne sa kabayo nga medyo nagbasa na.

Murag mulugwa ang mga mata ni Anton dihang iyang nakita ang perti pa ka presko nga unod sa baki nga gapula-pula pa ang agi ug gipalibutan sa gagmay’ng sagbot sa kamaisan.

Gitutukan gyud ni Anton ang hiwa sa hinog nga nangka. “Wala paka gigutom? Pangutana nako kang Anton nga gapanglad-ok sa iyang laway.

Mingisi ang gutom nga sigbin ug kalit lang niyang gikaon ang lamiang putahe nga nakahukad sa iyang atubangan.

Wala ko nakapugong sa akong tingog ug naka-ungol ko sa iyang gihmo Kuya Doy.

Halos maputol ang akong gininhawa sa himaya nga akong gibati dihang gi-ayo gyud pagkaon sa gutom nga iro ang putahe nga akong gihukad.

Taud –taud lang nabati na nako nga nanggilok na ang akong pus-on ug nasayod ko nga bisan unsang orasa mobuto na kini sama sa pagbusikad sa Atomic bomb sa Hiroshima, Japan.

“Ayaw ihunong Ton ahhh..” gigunitan na nako ang buhok ni Anton Kuya Doy ug wala na gyud nako mapugngi mibuto na gyud ang lubentador.

Samtang si Anton usab murag Camel nga perting uhawa kay iya gyud gihigop ang hilabihan kadaghang sabaw nga miawas kanako sa grabi nakong gana tungod usab siguro sa akong kahubog.

“Ako napud mam” matud pang Anton nga mitindog ug gihubo ang iyang sapot sabay sakay sa kabayo nga medyo nagluya na.

Gihalukan ko sa ngabil ni Anton sabay hakop sa bukid sa himaya ug didto usab sa ubos akong gibati ang dakong haligi nga midikit sa langob nga bag-o palang gibahaan.

Bata pa si Anton pero murag daghan na kaayo siya og naagian sa sex.

Eksperto kaayo siya Kuya Doy ug natagbaw gyud kaayo ko sa iyang gihimo sa akoa.

Iyang gipalatay ang iyang halok sa akong liog ug tungod niini subling miinit ang akong lawas…hmmmm..nagsugod napud ang akong dili mapugngan nga ungol.

“Mam lami kaayo ka” honghong ni Anton sa akoa samtang nagsugod napud siya og bag-ig sa kaguran sa basa-basa nga lubi.

Lami kaayo ang iyang gihimo, dili gyud nako masabtan akong gibati hinungdan nga gihangyo nalang nako nga igrahi na ang sakyanan sa grahi-anan.

Gition na ni Anton ang iyang kalibre 45 nga pistola ug gihinay-hinay niya kinig sulod sa sakuban nga medyo gamay hinungdan nga guot ug lisod kini nga masulod.

Katunga palang sa poste ang milubong sa yuta pero paminaw sa sigbin mura nag napuno ang tangke sa tubig.

Gisugdan dayon og bomba sa bombero pataas ug paubos ug dungan nang mi-ungol ang duha ka iro nga pulos na nakaligo sa singot.

“Sigi lang Ton ipadayon pah..ahh..” akong tingog nga murag walay pakialam nga usa ko ka magtutudlo ug estudyante nako ang akong kauban karon nagtagay og tuba nga wala pay tungog.

Dali ra kaayo ang among pagtagay Kuya Doy kay dali raman kaayo ko nga nahubog duha ka minuto palang nisuka na ang baboy tungod sa kabusog sa iyang gikaon nga murag upo kadako.

Bisan og nakab-ot na nako ang ikaduhang yugto sa himaya padayon pa gihapon si Anton sa iyang pagbomba samtang nagpatong sa naghayang nga bakukang.

Taud-taud lang human sa ikaduhang pagboto naa napud ko..ahhh..ahhh..ipadayon Ton naa napud ko..niboto napud ang ikatulong hugna Kuya Doy.

Samtang si Anton..Ahhh..ahh naa napud ko mam mo-boto na gyud ang akong maintain sa swertres ug wala gayud niya gihulbot ang alho nga nalubong sa lusong mao nga sa sulod tanan napuga ang duga sa kamatis.

Tungod sa kadaghan sa duga sa kamatis nga napuga miawas kini sa sudlanan ug akong nabati ang kainit niini.

Nagsagol ang duga sa kamatis ug patatas Kuya Doy mao nga perting basa-a sa bedsheet.

Human nakapagawas sa iyang gana si Anton minaug siya sa iyang gisakyang kabayo ug mitapad kinig higda nga perting hangak.

Abi nako human ato dili na niya sundan apan mali ko kay taud-taud lang iya napung gisakyan ang sigbin nga medyo luya pa.

Taas kaayo og resistensiya si Anton Kuya Doy pag-abot sa kama kay wa gyud ko niya undangi hangtod nga nagbuntag nalang.

Halos dili ko makatuo sa hitabo tungod ang paghatod ni Anton nako sa akong apartment nahinobra pa hinuon ug miabot pa hinuon ming duha sa langit. Kini ang dili nako mahikalimtan nga kaagi. Karon minyo nako ug duha na ang anak. Ang nahitabo namo ni Anton kaniadto kabahin na lamang kadto sa akong kagahapon nga dili nako malimtan hangtod sa hangtod. Daghang salamat. LORNA of Davao City

7 comments: